september 2011

å møte opp på ex.phil... Ikkje akkurat det eg vil.

I heimen

Støver er nesten støvfri i desse dager. Med stearinljos så vi ikkje kjenner at det er så golvkaldt. Pledd og tekopper og ullsokker blandes med grøne sofaer og sterke hender. Vidunderlig skjønt d...

Mail.

I dag fekk eg ein stor konvolutt med ei pakke oppi. Og inni der låg det enda ei pakke. Med SJOKOLADE. Å, kjære Maria Kristine. Dette var nett det eg trengte etter 1,5 timer på Friskhuset, 30 m...

Den fyrste øvingsavisa er ferdig, og lærerane går igjennom kvar tøddel. 24 sider med tilbakemelding tek tid.

Frukost med Anette . Hjarte.

Eg må ha slutta å bry meg. Seinast i dag sykla eg heim frå trening i denne samansettinga. Kva gjer Bodø med meg, tenkjer eg.

Vi leker ikke avis.

Naturleg nok skriv vi avis når vi går journalistikk. Så då jobber vi då. Mykje. Timesvis med kommaregler, latyout, telefoner, møter, bilete, korrektur, og slik kan eg skrive og skrive og skrive, me...

Sportsskjørt

I dag må eg motivere meg sjølv for å dra på trening. I dag er ein slik dag eg vil heim etter skulen, ete sjokoladekake og sovne på sofaen. MEN, i dag SKAL eg på Friskhuset. Så for å minne meg sjøl...

Det er kanskje ikkje så vist å samanlikne Draumebyen med Livets tilstand-byen, men eg gjer det lell.

Fall

For to år sia var eg i Auscwitz og fekk høyre om 2.verdskrig. Tross i dei gråe historiane, har eg aldri sett så fine farger før. Fangane i konsentrasjonsleirane hadde ingen aning om at det v...

No skal eg bli cupcakesdronning.

Med blåbærmuffins i lasten er vi klare for møtekveld i Sandnessjøen med ex-torpedo HP som fortel om sitt liv etter han blei kjend med Jesus. Det liker vi.

Middag i sirkler

Dette er middagsrester dagen derpå som kom ut frå ein boks eg hadde putta middagsrestene i. Dette var dagens mest interessante opplysning kan eg tenkje meg.

Eg er ute etter vinterjakke til Bodøvinteren. Men jakkene egner seg berre til å vere inne i.

Oh what a wonderful morning!

Onsdag.

Nett no kunne eg gjerne ha teljos, te og kake klar. Men nett no sit eg på skulen og skal vere journalist og heim og studere enda meir.

Eg seier berre "Halleluja!" for middag hjå Helene og Åse-Britt, og bibelgruppe hjå Hanne.

Redaksjonsmøte for den fyrste avisa vi 1.klassingane skal produsere. Detta blir interessant.

Eg trudde aldri eg kom til å fly sminkelaus og med kofte. Men det gjer eg i kveld. Før, då eg var lita, var det stort å fly. No er det nødvendig. Flyplassen i Mosjøen er så liten at det å fly blur ...

Fran(s)k haust

Frank er sjuk. Så sjuk at han er svimmel når han står, og svolten når eg lager franske crèpes. Så då får han ligge og ete franske crèpes. Eg derimot, eg sit og høyrer på musikk. Herborg Kråkevik.Fr...

I dag et eg sviskegraut frå blomeskål i blomekjole på ein guloransje søndag.

Medan mannen jobber på Dressmann i dress, er eg husmor i forkle.

No er det kinamat før seminar om ungdomsarbeid på Betel. Fin fredag.

Eg kan ikkje sjå vinden, men eg veit den finns, for eg føler, ser og kjenner verkningane av han. På same viset er det med Gud. Eg ser han ikkje, men veit han finns fordi eg føler, ser og kjenner ve...

Det er haust.

Det er ikkje sumar lengre. Det er haust no. Bare føt og piknik i graset er bytta ut med skoletter og teljoskvelder inne. Men eg klager ikkje. Det er ei tid for alt. Og hausten er så ven. ...

Ring meg

Eg hugser framlesi korleis det var å sjå ljoset namnet orda å kjenne gleda spenninga lukka du gav meg.

Today.

No har eg sveipa over Støver, kan ikkje risikere at leiligheta er støvete når sjølvaste Linn kjem på besøk. Linn kjem frå Lofoten, og då eg var der i helga skjønte eg kvifor alle skryt av Lofoten. ...

Russia.

Eg liker å tenkjeat om alt skjær segom alt går på hakkeog eg er på bar grunndreg eg til Russlandog lærer meg russisk.

If you would have a good wife, marry one who has been a good daughter.

Eg kan vere husmor når eg vil.

Noko av det finaste eg veit

er gammle fine damer med kort krølla hår, smilerynker og eit vesen som er så koseleg at eg får lyst til å klemme dei og kalle dei bestemor eller Olga eller kva dei vil bli kalla. Gammle damer lukte...

Kvelding

Eg sov heile turen heim frå Lofoten til Bodø. Over tre timer med svevn, blei vekt til: "Vi e framme om 8 minutt, så du burde våkne..." Sunniva forsikra meg om at eg hadde sove med lukka munn, og eg...

Fantastisk sol på fergekaia i Lofoten. Hurtigbåten går om 3 timer. It feels like holiday.

Når eg og Nina er på nordlandsparty drikk vi te på termokopp. Jenter med stil.

Geografi kan eg ikkje. Men eg trur eg er sånn ca her. Så langt nord har eg aldri vore før. Rekord.

Hemningsvær. Så utruleg fint.

Lofoten.

I morges høyrde eg på radioen. Og på radioen snakka dei om ver og vind og musikk og reklamen. Reklama snakka om Lofoten fiskeboller. Det var vel då eg kom på at eg skal til Lofoten i dag. På klasse...

Bibelgruppe i Bodø er bra.

Paris in Bodø

Forrige helg droppa vi å reise inn til byen på restaurant då vi verken hadde råa til gourmet eller felespelar ved bordet. Så vi tok Frankrike heim til meg, med Edith Pjaf i bakgrunnen og franske cr...

Det skjønneste dikt er livet

- det som leves mens det diktes.Henri Frédéric Amiel.Jeg er sikker på at jeg hadde falt pladask for denne Amiel-fyren. Jeg fascineres så lett av mennesker som kan ord.Synd han døde i 1881.Ord er ma...

Du veit skulesekken er ei tung byrde når den behandler skuldrene dine som ei kjøttkvern.

Up

Jeg tenkte: Selv å bli gammel må kunne bli noe muntert, når årene lagres som rikdom, og ikke blir skritt mot en grav. -Nordal Grieg Det er flott å bli eldre. Klokare. Meir erfaring. Fors...

Akkurat då eg entra  Friskhuset i morges, ringte vekkerklokka mi. Eg skulle  sove leeenge i dag, men

Akkurat då eg entra Friskhuset i morges, ringte vekkerklokka mi. Eg skulle sove leeenge i dag, men treningsnarkoman som eg har blitt pumpa jern istadenfor i ein time før skulen byrja seint i dag. S...

Sometimes it takes some time out on your own to find your way back home

Eg har budd i Bodø i tre veker no. Berre tre veker. Det kjenns ut som om eg har budd her i tre månader, minst. Det kjenns ut som eg har sykla til skulen i tre år. Ok, tre terminar da. Men det har e...

Tagging med meining er bra. Skriv det gode i stein, heiter det jo.

Ute på Sørnarøy etter møte i Bykirka, stappmett etter middag og herlege folk. Sundag.

Verdens ljos og salt

I går laga eg og Frank middag som var saltare enn saltvatn. Men det smakte godt. I dag skal vi på middag til familie utpå Sørarnøy, og satser på at vi slepp å kaste resten i frykt for saltforgiftni...

Vindfulle, vakre, vidunderlege Saltstraumen byr på sumartemperatur i september.

Det er så fint å tenkje på

at alle dagar kan vere like ljose fordi alle dagar bring noko nytt.

Let it be red

Eg har høyrd at det ska vere slik at når ein står på parfymeriet, skal ein ta på seg ein leppestilf som ser raud ut. Også skal ein spørre: Er den raud?Om svaret er "JA", så er den ein suksess. Og d...

Framover

dance me to your beauty with a burning violindance me through the panic till I'm gathered safely in Sumaren forsvann like fort som han kom. Oslo blei til Mosjøen, Mosjøen blei til Bodø. Hobbyskr...

Drue you

I går hadde vi ei interessant oppgåve. Vi sat i 20 minutt og smakte, kjente, braut på, lukta på druer. Alle sansene skulle vere i bruk, og alle tanker og inntrykk skulle noterast ned. Etter endt kj...

I will love you LO as long as you give me free candy and coffee.