september 2011

mte opp p ex.phil... Ikkje akkurat det eg vil.

I heimen

Stver er nesten stvfri i desse dager. Med stearinljos s vi ikkje kjenner at det er s golvkaldt. Pledd og tekopper og ullsokker blandes med grne sofaer og sterke hender. Vidunderlig skjnt d...

Mail.

I dag fekk eg ein stor konvolutt med ei pakke oppi. Og inni der lg det enda ei pakke. Med SJOKOLADE. , kjre Maria Kristine. Dette var nett det eg trengte etter 1,5 timer p Friskhuset, 30 m...

Den fyrste vingsavisa er ferdig, og lrerane gr igjennom kvar tddel. 24 sider med tilbakemelding tek tid.

Frukost med Anette . Hjarte.

Eg m ha slutta bry meg. Seinast i dag sykla eg heim fr trening i denne samansettinga. Kva gjer Bod med meg, tenkjer eg.

Vi leker ikke avis.

Naturleg nok skriv vi avis nr vi gr journalistikk. S d jobber vi d. Mykje. Timesvis med kommaregler, latyout, telefoner, mter, bilete, korrektur, og slik kan eg skrive og skrive og skrive, me...

Sportsskjrt

I dag m eg motivere meg sjlv for dra p trening. I dag er ein slik dag eg vil heim etter skulen, ete sjokoladekake og sovne p sofaen. MEN, i dag SKAL eg p Friskhuset. S for minne meg sjl...

Det er kanskje ikkje s vist samanlikne Draumebyen med Livets tilstand-byen, men eg gjer det lell.

Fall

For to r sia var eg i Auscwitz og fekk hyre om 2.verdskrig. Tross i dei gre historiane, har eg aldri sett s fine farger fr. Fangane i konsentrasjonsleirane hadde ingen aning om at det v...

No skal eg bli cupcakesdronning.

Med blbrmuffins i lasten er vi klare for mtekveld i Sandnessjen med ex-torpedo HP som fortel om sitt liv etter han blei kjend med Jesus. Det liker vi.

Middag i sirkler

Dette er middagsrester dagen derp som kom ut fr ein boks eg hadde putta middagsrestene i. Dette var dagens mest interessante opplysning kan eg tenkje meg.

Eg er ute etter vinterjakke til Bodvinteren. Men jakkene egner seg berre til vere inne i.

Oh what a wonderful morning!

Onsdag.

Nett no kunne eg gjerne ha teljos, te og kake klar. Men nett no sit eg p skulen og skal vere journalist og heim og studere enda meir.

Eg seier berre "Halleluja!" for middag hj Helene og se-Britt, og bibelgruppe hj Hanne.

Redaksjonsmte for den fyrste avisa vi 1.klassingane skal produsere. Detta blir interessant.

Eg trudde aldri eg kom til fly sminkelaus og med kofte. Men det gjer eg i kveld. Fr, d eg var lita, var det stort fly. No er det ndvendig. Flyplassen i Mosjen er s liten at det fly blur ...

Fran(s)k haust

Frank er sjuk. S sjuk at han er svimmel nr han str, og svolten nr eg lager franske crpes. S d fr han ligge og ete franske crpes. Eg derimot, eg sit og hyrer p musikk. Herborg Krkevik.Fr...

I dag et eg sviskegraut fr blomeskl i blomekjole p ein guloransje sndag.

Medan mannen jobber p Dressmann i dress, er eg husmor i forkle.

No er det kinamat fr seminar om ungdomsarbeid p Betel. Fin fredag.

Eg kan ikkje sj vinden, men eg veit den finns, for eg fler, ser og kjenner verkningane av han. P same viset er det med Gud. Eg ser han ikkje, men veit han finns fordi eg fler, ser og kjenner ve...

Det er haust.

Det er ikkje sumar lengre. Det er haust no. Bare ft og piknik i graset er bytta ut med skoletter og teljoskvelder inne. Men eg klager ikkje. Det er ei tid for alt. Og hausten er s ven. ...

Ring meg

Eg hugser framlesi korleis det var sj ljoset namnet orda kjenne gleda spenninga lukka du gav meg.

Today.

No har eg sveipa over Stver, kan ikkje risikere at leiligheta er stvete nr sjlvaste Linn kjem p besk. Linn kjem fr Lofoten, og d eg var der i helga skjnte eg kvifor alle skryt av Lofoten. ...

Russia.

Eg liker tenkjeat om alt skjr segom alt gr p hakkeog eg er p bar grunndreg eg til Russlandog lrer meg russisk.

If you would have a good wife, marry one who has been a good daughter.

Eg kan vere husmor nr eg vil.

Noko av det finaste eg veit

er gammle fine damer med kort krlla hr, smilerynker og eit vesen som er s koseleg at eg fr lyst til klemme dei og kalle dei bestemor eller Olga eller kva dei vil bli kalla. Gammle damer lukte...

Kvelding

Eg sov heile turen heim fr Lofoten til Bod. Over tre timer med svevn, blei vekt til: "Vi e framme om 8 minutt, s du burde vkne..." Sunniva forsikra meg om at eg hadde sove med lukka munn, og eg...

Fantastisk sol p fergekaia i Lofoten. Hurtigbten gr om 3 timer. It feels like holiday.

Nr eg og Nina er p nordlandsparty drikk vi te p termokopp. Jenter med stil.

Geografi kan eg ikkje. Men eg trur eg er snn ca her. S langt nord har eg aldri vore fr. Rekord.

Hemningsvr. S utruleg fint.

Lofoten.

I morges hyrde eg p radioen. Og p radioen snakka dei om ver og vind og musikk og reklamen. Reklama snakka om Lofoten fiskeboller. Det var vel d eg kom p at eg skal til Lofoten i dag. P klasse...

Bibelgruppe i Bod er bra.

Paris in Bod

Forrige helg droppa vi reise inn til byen p restaurant d vi verken hadde ra til gourmet eller felespelar ved bordet. S vi tok Frankrike heim til meg, med Edith Pjaf i bakgrunnen og franske cr...

Det skjnneste dikt er livet

- det som leves mens det diktes.Henri Frdric Amiel.Jeg er sikker p at jeg hadde falt pladask for denne Amiel-fyren. Jeg fascineres s lett av mennesker som kan ord.Synd han dde i 1881.Ord er ma...

Du veit skulesekken er ei tung byrde nr den behandler skuldrene dine som ei kjttkvern.

Up

Jeg tenkte: Selv bli gammel m kunne bli noe muntert, nr rene lagres som rikdom, og ikke blir skritt mot en grav. -Nordal Grieg Det er flott bli eldre. Klokare. Meir erfaring. Fors...

Akkurat d eg entra Friskhuset i morges, ringte vekkerklokka mi. Eg skulle sove leeenge i dag, men treningsnarkoman som eg har blitt pumpa jern istadenfor i ein time fr skulen byrja seint i dag. S...

Sometimes it takes some time out on your own to find your way back home

Eg har budd i Bod i tre veker no. Berre tre veker. Det kjenns ut som om eg har budd her i tre mnader, minst. Det kjenns ut som eg har sykla til skulen i tre r. Ok, tre terminar da. Men det har e...

Tagging med meining er bra. Skriv det gode i stein, heiter det jo.

Ute p Srnary etter mte i Bykirka, stappmett etter middag og herlege folk. Sundag.

Verdens ljos og salt

I gr laga eg og Frank middag som var saltare enn saltvatn. Men det smakte godt. I dag skal vi p middag til familie utp Srarny, og satser p at vi slepp kaste resten i frykt for saltforgiftni...

Vindfulle, vakre, vidunderlege Saltstraumen byr p sumartemperatur i september.

Det er s fint tenkje p

at alle dagar kan vere like ljose fordi alle dagar bring noko nytt.

Let it be red

Eg har hyrd at det ska vere slik at nr ein str p parfymeriet, skal ein ta p seg ein leppestilf som ser raud ut. Ogs skal ein sprre: Er den raud?Om svaret er "JA", s er den ein suksess. Og d...

Framover

dance me to your beauty with a burning violindance me through the panic till I'm gathered safely in Sumaren forsvann like fort som han kom. Oslo blei til Mosjen, Mosjen blei til Bod. Hobbyskr...

Drue you

I gr hadde vi ei interessant oppgve. Vi sat i 20 minutt og smakte, kjente, braut p, lukta p druer. Alle sansene skulle vere i bruk, og alle tanker og inntrykk skulle noterast ned. Etter endt kj...

I will love you LO as long as you give me free candy and coffee.