november 2010

Å kome på skulen og møte nisser, juletre, ljos, pepperkake og gløgg er saker.

Eg er heime igjen. Etter 7 timer med buss og fly, er eg i Oslo, vandrer i gatene, lukter fransk og kjenner meg som heime. Oslo er lite no. Paris er stort. Men Oslo er byen min for denne perioden av...

No fortjener vi frukost etter verdas kaldaste natt på ein ventehall uten svevn og toalett.

Livet er berre fantastisk. Ein veit aldri kva det bringer. I kveld var vi så irritert på hotelverten vår som ikkje kunne engelsk og som ikkje kunne hjelpe oss med å kome oss til flyplassen at vi sl...

I går kom vi i snakk med ein dørvakt om Jesus og heile pakka, men vi var tom for biblar så vi kom tilbake til butikken han jobba på i dag og gav han to biblar og adressa til menigheta Hillsong i by...

Medan Malen prøver bukser tek eg mobilbilete. Kameraet mitt er utan straum. Krisetider.

Hillsong Paris. Hjarte. Og møte kjentfolk. Hjarte.

No har vi stressa som turister i syden som vil bli brun med å få tak i taxi, bli forstått av hotelverten, bli sendt på ein buss då det ikkje var mogleg å få tak i taxi, ete kjeks til frukost og få ...

Etter ein lang dag med mange gode samtaler med tilfeldige folk, utdeling av bibler og mange forsøk på å snakke med folk som ikkje kan engelsk, springe frå metrostopp til metrostopp, ete på café til...

Jenter i Paris treng også mat. No et vi raudt kjøtt på ein kald restaurant.

Det er så mange folk i Paris at Marlen har fått 7 tilfeldige kyss på kinnet, minst.

Det tok oss 2 timer, 4 bibler og litt vindaugeshopping å finne Triumfbogen. We made it.

Etter nesten 11 timer svevn vakna eg og Marlen og spurde oss sjølv kvar vi var. Vi var så sliten så når vi skjøna at vi var i eit snøfyld Paris sank vi saman i senga, ba ei stille morgonbøn og slei...

Paris! Etter 7 effektive timer kom vi oss til slutt frå Rygge i Moss til Rungis i Paris. Vi skulle feire med den franske nasjonalretten french fries på ein lokal liten restaurant då kelneren nekta ...

Eg har aldri sove så dårleg i heile mitt liv. Eg og Malen har vore på Rygge flyplass sidan kl 19 i går i kveld og slått ihjel tid til flyet går no kl 06.30. Vi har hatt fleire forsøk på å sove med ...

Pakke Paris Preke

Om nokre timer set eg meg på bussen til Rygge flyplass, og skal oppleve ei interessant natt der før flyet går til Paris i sånn... 7-tida. Eg hugser ikkje heilt når flyet går. Malen tek av seg papir...

Manic

Nett no må eg jobbe ifrå meg. Det er tekster, uferdige småjobber og bilete som enno ikkje er sendt hit og dit som må ordnast. Og skrivebordet ser slik ut: Å. Disiplin frøken, disiplin. Pytt san...

Rise&Shine

I dag er det snø. Snø og kaldt. Som det har vore dei siste vekene på Sinsen. På laurdag fekk eg vite at her på Sinsen, ikkje så langt unna huset mitt, er det nokre bolegblokker som blir kalla for "...

Måndag formiddag

Nett no kunne eg -ete kebab på Bislett-snakke med Monica i telefonen i 3 timer-Kjøpt laks-Reist til Russland-Lært meg fransk-Gått på tekurs-Dansa ballett-Snakka om gutar-Tatt trikken frå Olav Scha...

Lunchjenter. Hjarte.

Søndag er ikkje slutten.

Mandagsbarn får vakre øyne. Tirsdagsbarn blir lett på tå. Onsdagsbarn får perletårer. Torsdagsbarn får langt å gå. Fredagsbarn gjør alle glade. Lørdagsbarn blir sjelden trett. Søndagsbarn får...

No sit eg på toget på vei til Drammen for å henge med venner frå Molde. Difor les eg.

Thursday leads to

å gjere mykje. I dag har eg gjort mykje. No har en sunke ned i senga, klar for å ta ein rolig kveld. Dagen har gått i eitt frå å springe til t-banen, ete frukost på trikken, gå Oslo rundt med Hei...

Oh no Johnny

Å NEI. Sjå kva dei hadde på skobutikken i Oslo då. Å NEI. Sjå kva som endte opp på føtene mine då. Å NEI. Sjå kven som har mindre peng til Paris då. Å NEI. Tenk at eg ikkje...

Tips me.

No har eg og Malen planlagt Paris. Eller, vi har drøymd oss vekk i planlegginga av Paris. Tenk, om 9 dager er vi her. Eller, der. For å minne meg på det, skriv eg 15 kg over alt kvar eg går....

Papirarbeid

No venter eg på at Malen skal kome inn i leiligheta som ein frossen ispinne, klar for spaghetti og kjøttsaus. Vi skal plane Paristur i dag, vi. Verkelg flinke damer som skal organisere turen på før...

Hvilket liv!

I dag har vore ein sånn dag kvar eg berre har trødd frå velsignelse til velsignelse. Heile dagen har berre vore så uverkeleg, eg har møtt så mange utrulege folk eg aldri trudd eg skulle møtt, og bl...

Tysdagsbøn

I dag skal eg heilt til Vinterbro kjøpesenter for å intervjue ei dame. Eg har aldri vore på Vinterbro kjøpesenter før. Det er vel det einaste kjøpesenteret i Oslo eg enno ikkje har sjekka ut. Anyw...

Baby, it´s cold outside

No har eg og Margit gått tur i det kvite Sinsen. Mamma, eg treng nye vintersko. Skal vi seie 2000 kr på kontoen min i morgon?

Back

I dag kunne eg sjå meg sjølv i spegelen igjen. Takk Gud. Eg er nesten normal. Men det blei sminkefri dag, eg får trå varsomt med den no når huda rundt augene ikkje har det så kjekt. Tenk om det er...

Let me see

Sjå for deg å vakne kl. 13.04 ein søndags morgon, og ein aner fred og inga fare. Når ein kjem til spegelen på badet, må ein halde seg hard til vasken for å ikkje dette i bakken av synet som møter e...

Ciao

Etter å ha laga luch til 30 kvinner, sprang eg på Kiwi, sprang eg til banen, spang eg heim og byrja å lage middag. No er den snart klar. Om ein time kjem to franskmenn og ei venninne og ei eg ikkje...

Gratulere på førehand

Fyrst: Takk mamma for at du minte meg på at det er farsdag i morgon. Så: Gratulere med farsdagen, pappa. Og når eg fyrst er så godt i gang, kan eg gratulere Alexander òg, som er til venstre på ...

Eg spring ofte rundt, men i dag har vore noko av det mest ekstreme eg har gjort på lenge. No er det klart for JKkonferanse, 35 kvinner skal kome inn døra om nokre minutt og bli inspirert til å fort...

I dag er det skule, skule, gym, gym, mat, mat. Og kryssord på rutekopp. Etter skulen skal eg sjekke ut Grænésen Skotøi Magasin og sjå på skoa deira. Også skal eg på JK og jobbe der ut kvelden. Så s...

Galne

Desse dagane er galne. Det skjer så mykje. Skule, JesusKvinner, sosialt, ja. Det høyres ikkje så mykje ut. Men det er det. 24 timer pr dag er ikkje nok, det skal vere sikkert og visst. I dag har...

Overkommelig.

Eg undres om vi kanforandre littog seie at det er greittkanskje ikkje gå tilbakeikkje så dratiskmen justere. Vi er ikkje så drastiske av oss.Kanskje vi kan endre litt, vere villeg til å snu oss lit...

Wednesday

I dag har eg hatt den roligaste og tregaste onsdagen på lenge. Og det har vore godt. Etter skulen sprang eg til Oslo City for å gjere nokre ærend, eg har kanskje ikkje penger, men det er lov å s...

Spansk&Sofa

I dag har vore ein ny dag med JK-jobbing. Og når eg sat på banen på veg heim og las som ein hest den andre boka som skal vere ferdiglest og ferdig bokrapportert om nokre dager, var det like før eg ...

Sjømannsskolen

Skulelokala til Troens Bevis Bible and Missions Institute eg går på her i Oslo er den finaste bygninga i heile Oslo. Nesten. Det er ei nydeleg borg opp mot Ekeberg, med den vakraste utsikta. Og in...

Grafisk

No jobber eg med trykksaker til JesusKvinner. Dette blir vel stort sett ei JesusKvinner veke med plakat- og brosjyrelaging, planlegging og forbredning av helgas JesusKvinner og JesusJenter konferan...

Monday

I dag er ein ny dag. Mandag. Å, eg veit ikkje heilt dette med mandagar. På mange måter saknar ein helga. Kunne sove litt ekstra. Bruke ekstra tid på håret i dusjen. Danse til musikk på full guff...

I fell in love at the city side

I dag har eg berre forelska meg i Oslo, menneska som har besøkt meg i helga frå Fræna, den utrulege Casting Crowns konserten eg var på i går og vandra rundt på høge heler med forfrosne tær. Dette ...

Klar, ferdig, gå

No har eg og Mon hatt eit fantastisk formiddag i sentrum med kake på Cafè Sør med Kris, Ingrid og Karl Erik, og kebab med mor, syster, bror og Fillip. No er vi heime i 30 min for å ordne oss til C...

Søv du for lenge på morgonkvisten, brekk han

sa Ingeborg her om dagen. Difor sto eg og Monica tidleg opp i dag. Mon kom i går kveld og skal bli her til i morgon. Vi skal på Casting Crowns konsert i kveld, og møte Kris no i formiddag, og mø...

Den usynlige

Eg har nett lest den finaste, eller, beste artikkelen eg nokon gong har lest. Dagbladet-journalist Bernt Jakob Oksnes vant den store journalistprisen for artikkelen "Den usynlige", (Publisert i Ma...

Golvmøte

Ein kveld denne veka hadde vi golvmøte. Jenter, kaffe, gulrotkake, Bibel, samtale og porselen. Nett det jenter treng nokre gonger. Berre vere på soverommet, droppe stua og skape god atmosfære i ...

Onsdag kveld på Nydalen - Torsdag kveld fra Sinsen

No kjem ho Ingeborg snart. Og eg har sjølvsagd baka brownies.Eg og Ingeborg liker å drikke teOgså talar vi om guter og Knut. Knut er forloveden til Ingeborg. Og apropos Knut: Eg og Media Knut (Ikk...

Etter 4 lange dagar denne veka skal eg no heim, hoppe i pysjen og sovne ut litt stress før eg skal møte Ingeborg i kveld. Ingeborg er i Oslo for helga, og det må feirast med te til 27 kr. Ingeborg ...

Something piggy

På mondag fekk eg pakke i posten, sa posten. Det var først i dag eg rakk å hente ho. -Neimen, e det freningen! sa postdama då eg kom på Økern. (Eg har alt vore hjå ho to andre gonger og ho synes d...

Early in the morning

Tenk så forferdelig å vakne til veras veste lyd: klokkealarmen om morgonen.Ein vil helst gå tilbake, til svevnen, ligge i senga, dra dyna godt rundt seg og tenkje: i dag er eg heime. Men i dag s...

Heartbeat

Hvem er Jesus, hvem er han som engang døde, som ble misforstått og hånet her på jord? Er han den som sonet verdens synd og brøde? Kan han frelse alle dem som på ham tror? Han er Gudesønnen som al...

Å ta sjansen er å miste fotfeste en liten stund.

Å ikke ta en sjanse er å miste seg selv. -Søren Kierkegaard Ta nokre sjanser i dag. Eg tek fleire dagleg. Nesten. I går for eksempel, vaska eg ullsokker i vaskemaskina og risikerer å få dei kr...

Amor Vincit Omnia

25.september via fine Kristine og Geir seg. Og eg fekk ta bilete av kjærleiken.Fryd.

Fog

I dag har tåka tatt over Oslo, det ser nesten ut som det er snø, men det er berre ei tjukk tåke som ligg over heile byen. Dei vene haustfargane har blitt dempa ned av røykskyene, og folk trekk seg ...