november 2010

kome p skulen og mte nisser, juletre, ljos, pepperkake og glgg er saker.

Eg er heime igjen. Etter 7 timer med buss og fly, er eg i Oslo, vandrer i gatene, lukter fransk og kjenner meg som heime. Oslo er lite no. Paris er stort. Men Oslo er byen min for denne perioden av...

No fortjener vi frukost etter verdas kaldaste natt p ein ventehall uten svevn og toalett.

Livet er berre fantastisk. Ein veit aldri kva det bringer. I kveld var vi s irritert p hotelverten vr som ikkje kunne engelsk og som ikkje kunne hjelpe oss med kome oss til flyplassen at vi sl...

I gr kom vi i snakk med ein drvakt om Jesus og heile pakka, men vi var tom for biblar s vi kom tilbake til butikken han jobba p i dag og gav han to biblar og adressa til menigheta Hillsong i by...

Medan Malen prver bukser tek eg mobilbilete. Kameraet mitt er utan straum. Krisetider.

Hillsong Paris. Hjarte. Og mte kjentfolk. Hjarte.

No har vi stressa som turister i syden som vil bli brun med f tak i taxi, bli forsttt av hotelverten, bli sendt p ein buss d det ikkje var mogleg f tak i taxi, ete kjeks til frukost og f ...

Etter ein lang dag med mange gode samtaler med tilfeldige folk, utdeling av bibler og mange forsk p snakke med folk som ikkje kan engelsk, springe fr metrostopp til metrostopp, ete p caf til...

Jenter i Paris treng ogs mat. No et vi raudt kjtt p ein kald restaurant.

Det er s mange folk i Paris at Marlen har ftt 7 tilfeldige kyss p kinnet, minst.

Det tok oss 2 timer, 4 bibler og litt vindaugeshopping finne Triumfbogen. We made it.

Etter nesten 11 timer svevn vakna eg og Marlen og spurde oss sjlv kvar vi var. Vi var s sliten s nr vi skjna at vi var i eit snfyld Paris sank vi saman i senga, ba ei stille morgonbn og slei...

Paris! Etter 7 effektive timer kom vi oss til slutt fr Rygge i Moss til Rungis i Paris. Vi skulle feire med den franske nasjonalretten french fries p ein lokal liten restaurant d kelneren nekta ...

Eg har aldri sove s drleg i heile mitt liv. Eg og Malen har vore p Rygge flyplass sidan kl 19 i gr i kveld og sltt ihjel tid til flyet gr no kl 06.30. Vi har hatt fleire forsk p sove med ...

Pakke Paris Preke

Om nokre timer set eg meg p bussen til Rygge flyplass, og skal oppleve ei interessant natt der fr flyet gr til Paris i snn... 7-tida. Eg hugser ikkje heilt nr flyet gr. Malen tek av seg papir...

Manic

Nett no m eg jobbe ifr meg. Det er tekster, uferdige smjobber og bilete som enno ikkje er sendt hit og dit som m ordnast. Og skrivebordet ser slik ut: . Disiplin frken, disiplin. Pytt san...

Rise&Shine

I dag er det sn. Sn og kaldt. Som det har vore dei siste vekene p Sinsen. P laurdag fekk eg vite at her p Sinsen, ikkje s langt unna huset mitt, er det nokre bolegblokker som blir kalla for "...

Mndag formiddag

Nett no kunne eg -ete kebab p Bislett-snakke med Monica i telefonen i 3 timer-Kjpt laks-Reist til Russland-Lrt meg fransk-Gtt p tekurs-Dansa ballett-Snakka om gutar-Tatt trikken fr Olav Scha...

Lunchjenter. Hjarte.

Sndag er ikkje slutten.

Mandagsbarn fr vakre yne. Tirsdagsbarn blir lett p t. Onsdagsbarn fr perletrer. Torsdagsbarn fr langt g. Fredagsbarn gjr alle glade. Lrdagsbarn blir sjelden trett. Sndagsbarn fr...

No sit eg p toget p vei til Drammen for henge med venner fr Molde. Difor les eg.

Thursday leads to

gjere mykje. I dag har eg gjort mykje. No har en sunke ned i senga, klar for ta ein rolig kveld. Dagen har gtt i eitt fr springe til t-banen, ete frukost p trikken, g Oslo rundt med Hei...

Oh no Johnny

NEI. Sj kva dei hadde p skobutikken i Oslo d. NEI. Sj kva som endte opp p ftene mine d. NEI. Sj kven som har mindre peng til Paris d. NEI. Tenk at eg ikkje...

Tips me.

No har eg og Malen planlagt Paris. Eller, vi har drymd oss vekk i planlegginga av Paris. Tenk, om 9 dager er vi her. Eller, der. For minne meg p det, skriv eg 15 kg over alt kvar eg gr....

Papirarbeid

No venter eg p at Malen skal kome inn i leiligheta som ein frossen ispinne, klar for spaghetti og kjttsaus. Vi skal plane Paristur i dag, vi. Verkelg flinke damer som skal organisere turen p fr...

Hvilket liv!

I dag har vore ein snn dag kvar eg berre har trdd fr velsignelse til velsignelse. Heile dagen har berre vore s uverkeleg, eg har mtt s mange utrulege folk eg aldri trudd eg skulle mtt, og bl...

Tysdagsbn

I dag skal eg heilt til Vinterbro kjpesenter for intervjue ei dame. Eg har aldri vore p Vinterbro kjpesenter fr. Det er vel det einaste kjpesenteret i Oslo eg enno ikkje har sjekka ut. Anyw...

Baby, its cold outside

No har eg og Margit gtt tur i det kvite Sinsen. Mamma, eg treng nye vintersko. Skal vi seie 2000 kr p kontoen min i morgon?

Back

I dag kunne eg sj meg sjlv i spegelen igjen. Takk Gud. Eg er nesten normal. Men det blei sminkefri dag, eg fr tr varsomt med den no nr huda rundt augene ikkje har det s kjekt. Tenk om det er...

Let me see

Sj for deg vakne kl. 13.04 ein sndags morgon, og ein aner fred og inga fare. Nr ein kjem til spegelen p badet, m ein halde seg hard til vasken for ikkje dette i bakken av synet som mter e...

Ciao

Etter ha laga luch til 30 kvinner, sprang eg p Kiwi, sprang eg til banen, spang eg heim og byrja lage middag. No er den snart klar. Om ein time kjem to franskmenn og ei venninne og ei eg ikkje...

Gratulere p frehand

Fyrst: Takk mamma for at du minte meg p at det er farsdag i morgon. S: Gratulere med farsdagen, pappa. Og nr eg fyrst er s godt i gang, kan eg gratulere Alexander g, som er til venstre p ...

Eg spring ofte rundt, men i dag har vore noko av det mest ekstreme eg har gjort p lenge. No er det klart for JKkonferanse, 35 kvinner skal kome inn dra om nokre minutt og bli inspirert til fort...

I dag er det skule, skule, gym, gym, mat, mat. Og kryssord p rutekopp. Etter skulen skal eg sjekke ut Grnsen Skoti Magasin og sj p skoa deira. Ogs skal eg p JK og jobbe der ut kvelden. S s...

Galne

Desse dagane er galne. Det skjer s mykje. Skule, JesusKvinner, sosialt, ja. Det hyres ikkje s mykje ut. Men det er det. 24 timer pr dag er ikkje nok, det skal vere sikkert og visst. I dag har...

Overkommelig.

Eg undres om vi kanforandre littog seie at det er greittkanskje ikkje g tilbakeikkje s dratiskmen justere. Vi er ikkje s drastiske av oss.Kanskje vi kan endre litt, vere villeg til snu oss lit...

Wednesday

I dag har eg hatt den roligaste og tregaste onsdagen p lenge. Og det har vore godt. Etter skulen sprang eg til Oslo City for gjere nokre rend, eg har kanskje ikkje penger, men det er lov s...

Spansk&Sofa

I dag har vore ein ny dag med JK-jobbing. Og nr eg sat p banen p veg heim og las som ein hest den andre boka som skal vere ferdiglest og ferdig bokrapportert om nokre dager, var det like fr eg ...

Sjmannsskolen

Skulelokala til Troens Bevis Bible and Missions Institute eg gr p her i Oslo er den finaste bygninga i heile Oslo. Nesten. Det er ei nydeleg borg opp mot Ekeberg, med den vakraste utsikta. Og in...

Grafisk

No jobber eg med trykksaker til JesusKvinner. Dette blir vel stort sett ei JesusKvinner veke med plakat- og brosjyrelaging, planlegging og forbredning av helgas JesusKvinner og JesusJenter konferan...

Monday

I dag er ein ny dag. Mandag. , eg veit ikkje heilt dette med mandagar. P mange mter saknar ein helga. Kunne sove litt ekstra. Bruke ekstra tid p hret i dusjen. Danse til musikk p full guff...

I fell in love at the city side

I dag har eg berre forelska meg i Oslo, menneska som har beskt meg i helga fr Frna, den utrulege Casting Crowns konserten eg var p i gr og vandra rundt p hge heler med forfrosne tr. Dette ...

Klar, ferdig, g

No har eg og Mon hatt eit fantastisk formiddag i sentrum med kake p Caf Sr med Kris, Ingrid og Karl Erik, og kebab med mor, syster, bror og Fillip. No er vi heime i 30 min for ordne oss til C...

Sv du for lenge p morgonkvisten, brekk han

sa Ingeborg her om dagen. Difor sto eg og Monica tidleg opp i dag. Mon kom i gr kveld og skal bli her til i morgon. Vi skal p Casting Crowns konsert i kveld, og mte Kris no i formiddag, og m...

Den usynlige

Eg har nett lest den finaste, eller, beste artikkelen eg nokon gong har lest. Dagbladet-journalist Bernt Jakob Oksnes vant den store journalistprisen for artikkelen "Den usynlige", (Publisert i Ma...

Golvmte

Ein kveld denne veka hadde vi golvmte. Jenter, kaffe, gulrotkake, Bibel, samtale og porselen. Nett det jenter treng nokre gonger. Berre vere p soverommet, droppe stua og skape god atmosfre i ...

Onsdag kveld p Nydalen - Torsdag kveld fra Sinsen

No kjem ho Ingeborg snart. Og eg har sjlvsagd baka brownies.Eg og Ingeborg liker drikke teOgs talar vi om guter og Knut. Knut er forloveden til Ingeborg. Og apropos Knut: Eg og Media Knut (Ikk...

Etter 4 lange dagar denne veka skal eg no heim, hoppe i pysjen og sovne ut litt stress fr eg skal mte Ingeborg i kveld. Ingeborg er i Oslo for helga, og det m feirast med te til 27 kr. Ingeborg ...

Something piggy

P mondag fekk eg pakke i posten, sa posten. Det var frst i dag eg rakk hente ho. -Neimen, e det freningen! sa postdama d eg kom p kern. (Eg har alt vore hj ho to andre gonger og ho synes d...

Early in the morning

Tenk s forferdelig vakne til veras veste lyd: klokkealarmen om morgonen.Ein vil helst g tilbake, til svevnen, ligge i senga, dra dyna godt rundt seg og tenkje: i dag er eg heime. Men i dag s...

Heartbeat

Hvem er Jesus, hvem er han som engang dde, som ble misforsttt og hnet her p jord? Er han den som sonet verdens synd og brde? Kan han frelse alle dem som p ham tror? Han er Gudesnnen som al...

ta sjansen er miste fotfeste en liten stund.

ikke ta en sjanse er miste seg selv. -Sren Kierkegaard Ta nokre sjanser i dag. Eg tek fleire dagleg. Nesten. I gr for eksempel, vaska eg ullsokker i vaskemaskina og risikerer f dei kr...

Amor Vincit Omnia

25.september via fine Kristine og Geir seg. Og eg fekk ta bilete av kjrleiken.Fryd.

Fog

I dag har tka tatt over Oslo, det ser nesten ut som det er sn, men det er berre ei tjukk tke som ligg over heile byen. Dei vene haustfargane har blitt dempa ned av rykskyene, og folk trekk seg ...